2013. augusztus 1., csütörtök

1. fejezet

Sziasztok! Megérkezett az első fejezet! Nagyon boldoggá tettetek minket  avval az egy komival amit a prológusra kaptunk. És továbbá nagyon jó hogy már ennyien jártatok itt! Na nem jártatom tovább a számat, Jó olvasást! Új fejezet 1-2 komi után :))



Éppen a közös szobánkban ülünk Ronnie-val. Ő Twitteren lóg én pedig csak fekszek a hatalmas vízágyon. Hallottam, hogy nyílik a bejárati ajtó. Délelőtt tíz óra van, biztosan csak apum jött haza. Anyu meg úgy is lent van, azt hiszem ép ebédet csinál szóval ha más jön akkor Ő majd eligazítja. Hallottam, hogy egy férfi hang köszön. Viszont ez nem apu hangja volt mivel nem 'sziasztok-ot' köszönt, hanem Jó napot. És evvel a köszönéssel kizárja, hogy a bátyánk legyen az. Ronnie megfordult a széken és rám nézett. Tudtam mit akar. Felálltunk majd odaosontunk az ajtóhoz és résnyire kinyitottuk. A beszélgetésből csak pár dolgot hallottunk:
-Igen, itthon vannak.
-Persze.
-Egy perc és szólok nekik.
Majd hallottuk, hogy megnyikorog az első lépcsőfok. Ronnieval egymásra néztünk majd befutottunk a szobába. Ronnie a székre ugrott, amin előzőleg ült. Én pedig az ágyra vetődtem. Na igen...
A víz ágy engem tovább dobott így az ágy másik oldalán lévő szőnyegre estem, míg az én kishugocskámat is vitte tovább a lendület de Ő székestül borult. A földön fekve egymásra néztünk majd mind a ketten nevetni kezdtünk. Az ajtó hirtelen kinyílt, majd bejött anyu. Ránk nézett majd megforgatta a szemét, végül elmosolyodott.
-Szóval lányok, itt van Greg. Azt hiszem, elég jó hírt hozott...
Itt még mondta volna tovább, de mi Ronnie-val egymásra néztünk majd sikítottunk és futottunk le az emeleten. Egyszerre ugrottunk Greg nyakába, aki épphogy megtartott minket.
-Á, lányok sziasztok! -ölelt meg minket.
-Szia! -köszöntünk egyszerre.
-Imádom amikor ezt csináljátok!
-Mit? -kérdeztünk vissza egyszerre amin mind a hárman nevettünk.
Behívtuk Greget a nappaliba majd leültünk egymás mellé a kanapéra. Ro próbálta leplezni izgatottságát de én nem tudtam. Mind a ketten várakozóan néztünk Gregre. Greg nagy levegőt vett majd ünnepélyesen belekezdett:
-Szóóóval! Kaphatok egy kis cola-t?
-Na ne már! -ütött bele játékosan a vállába Ronnie.
Én kiszaladtam és hoztam neki egy pohárral majd miután megitta, ismét megszólalt:
-K..
-A hírt mond előbb majd utána kérhetsz! -intettem le az izgalomtól túlfűtve.
Na ezen tényleg hatalmasat röhögött. Roval egymásra néztünk. Ebből leszűrtem, hogy Ő sem érti. Greg jó két perc után abbahagyta majd belekezdett.
-Nos az előbb azt akartam mondani, hogy Kedden jön haza Niall a Take Me Home turnéról. És hat hetes pihenője lesz.! És így végre megismerhetitek a öcsém. -vigyorgott.
Ro-val egy ezer wattos mosolyra húztuk a szánkat majd két oldalról pusziltuk meg.
Ezek után kb két órát még beszélgettünk mikor odajött anyu is:
-Kész az ebéd! Gyere Greg, nyugodtan tarts velünk!
-Már ennyi az idő? -csodálkozott- Majd legközelebb Mrs.Blue. -mosolygott- Az ebédről jut eszembe! Sophie holnap ebédre a vendégeink vagytok. -kacsintott.
-Mi?! -csodálkoztam.
-Jól hallottátok. Gyere Ronnie-val és akkor először ott találkoztok. Amúgy ha akartok még ott is aludhatnátok..van egy vendégszobánk amiben ketten bőven elfértek.
És akkor igen, itt elkezdődött  a 'vita'. Lényegében abból állt, hogy mi nem akarunk holnap zavarni de ő azt mondja, hogy nem zavarnánk. És ezt negyed órán át míg végül belementünk.
Greg mindenkitől elköszönt egy-egy puszival majd elment. Kinéztünk az ablakon, hogy mennyire messze lehet. Mikor kellő távolságra került a háztól akkor Ronnie-val elég magas hangon sikítottunk fel és ugráltunk körbe-körbe. Úgymond örömtáncot jártunk. Szerintem ember ritkán éri el azt az oktávot amit mi akkor. Anyu már rendesen röhögött rajtunk mikor én szerencsétlen megbotlottam egy virágban és hátra estem. Evvel a lendülettel pedig Ronnie-t is elrántottam. Hát igen... Még csak dél is alig múlt el de mi már kétszer öleltük a padlót...Nem rossz!
Miután kiröhögtük magunkat, leültünk az ebédlőasztalhoz. Anyu hozta a levest ami gyümölcs leves volt majd miután megettük, tálalta a másodikat. A leosztás a következő volt. Én kaptam egy nagy pizzát, anyu is egy kicsit Ronnie pedig kettő nagyot. Ronnie imád enni és marha nagy szerencséje van mert nem látszik meg rajta. Körübelül mint Niall csajban. Többet eszik mint..mint..mint egy nem tudom mi/ki. Ha én ennyit ennék akkor már a házba sem férnék be. Ebéd után segítettünk elpakolni anyunak. Majd birtokba vettük a konyhát. Szoktunk ilyeneket csinálni. Van egy cicánk, Wendy:



Imádjuk ezt a kis szőrgombócot. A bátyánk sokszor mondja, hogy el van kényeztetve de hát nincs mit tenni. Ha az ember rá néz, meglágyul a szíve. Hát nem aranyos?!
Szóval nekiálltunk főzőcskézni a számára. Halat csináltunk neki amit jóízűen elfogyasztott. Játszottunk egy kicsit vele majd Ronnie-val vissza bújtunk a szobánkba. Helycsre történt. Én kerültem a géphez és Ő feküdt az ágyon.
-Van kedved tombolni? -néztem rá.
-Persze!
Elindítottam a gépen a Best Song Ever-t majd énekelve tomboltuk végig az egész számot. A mai délutánt így töltöttük. Este elmentünk fürödni majd hozzánk képest korán ágyba bújtunk. Hát igen... Elvégre még csak éjfél volt...




~Haphie

1 megjegyzés: