2013. augusztus 30., péntek

5. fejezet

Sziasztoook! Itt az új rész :)) Légyszi komizzatok! :)) Jó olvasást! :))


-Sophie szemszöge-

Elképesztően zavarban voltam. Hogy mondhattál ilyent te gyagyás Ronnie! Jó, megdobtam egy párnával. De így akkor sem egyenlő. Oh Ronn, ismerhetnél. A bosszú nagy erősségem! De majd kicsit később. Előbb megpróbálom eltüntetni az arcomról a vörös színt. Oké most mindenki idiótának nézhet..Kinyírlak hugicám!
Már épp sikerült volna megnyugodnom, ha Harry drága nem vette volna észre, hogy a számat harapom...
- Ahh -nyögött fel (?!)- Ez szexis volt. Csináld még egyszer!
Na ne mááá'! Asszem ugyan olyan vörös lettem, sőt még élénkebb. De én is nevettem mindenkivel együtt.
Végül Ed is megszólalt:
- Nyugi Sophie, Harry is ugyan úgy néz Rád!
- Hé! -dobott a tesójának Harry is egy párnát. Majd Ő is vörös lett.
- Na akkor most van két testvérharc: A párnadobók és a fogadók. Uraim, kérem a téteket! -szólt Liam.
Ránéztem Ronnie-ra majd mutattam a titkos jelet. Bevetettem a szerinte 'furcsa-cuki nézésem' és a keresztbe tett lábam egyikével 'játszottam'. Ronn bólintott, hogy vette majd tett is az érdekében.
-Na, nem eszünk végre mert éhen haloooooook! -igen, tipikus Ro.
-Na ja. Ez a csaj többet eszik mint én! -szólt Niall.
-Az lehetséges?! -szólt a 4/5 One Direction.
-Igen! -vágtuk rá egyszerre Ronnie-val.
-Csajok ez ijesztő. -nézett felváltva ránk Louis.
-Miért?! -szólt egyszerre a másik ikerpár is.
Ránéztem Edre, Ronnie pedig a mellettem ülő Harry-re. Majd Ed nézett Ronnra Hazza pedig rám. És mind a négyünk bólintott. Majd természetesen egyszerre szóltunk mind a négyen...
-Szerintünk abszolút nem az! -néztünk Louis-ra.
Persze, egyből mind a négyen elröhögtük magunkat. Sőt, Loui-n kívül mindenki. Miután kellőképp kinevettük magunkat, Niall felállt az egyik fotelba, majd 'szónokolt':
-Fegyelem! Az az, bocsi: Figyelem! -itt már én kuncogtam- Vájúhoz emberek!
Niall leugrott, jobban mondva szinte leesett és ment is az ebédlő felé. Szép lassan mindenki felkelt a kanapéról. Ro előre futott Niall mellé, hogy az eredeti helyét fent tartsa mindkettőnk részére. A mi triónk pedig a sor végén ballagott. A triónk: Double Harry és én. Harry Harry megfogta a kezem és várta, hogy elhúzom-e. De nem tettem. Ezért már az ujjainkat is összekulcsolta majd kaptam egy puszit. Oh anyám!
Ed Harry pedig mellém lépett és kérdezgetni kezdett:
-Mesélj valamit még a húgodról légyszi! -nézett kiskutyanézéssel.
-Csak nem bejön? -válaszoltam kérdéssel.
-Ami azt illeti, de. De te is neki. -Mutatott a kezünkre mire nekem pír szökött fel az arcomra.
-Na mit kivele, mit tudsz Styles? -vigyorogtam rá.
-Oké Blue. Akkor beszéljünk valahol majd. Add a telód! -itt telót cseréltünk.
-Ebéd után visszakapod! -szólt megint Ő. -Írd be a telószámod! -furcsa a szájából a teló szót hallani. De bólintottam.
Beértünk az asztalhoz majd Ronnie egyik oldalára Ed míg a másikra én ültem. És természetesen mellém pedig Harry aki mellé Louis, aki mellé Zayn, mellé Liam és végül Li és Ed közti hely lett Niall-é. Így fértünk el az ovális asztalnál.
-A kerek asztal lovagjai! -szólalt fel Tommo.
-Nem akarlak elkeseríteni Louis de ez nem kerek. Inkább ovális...-oktatta ki Zayn.
-Nincs fantáziád! -dugta ki neki a nyelvét Louis.
Oké, Niall kihozta időközben a levest. Na itt volt egy ilyen vita szerűség:
-A lányoké az elsőbbség!
-De ti éhesebbek lehettek mivel eddig úton voltatok!
-De akkor is!
-De nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
Majd ebből az lett, hogy Niall mert először majd Ed megfogta Ro tányérját és mert neki majd velem is így Harry. Amikor Hazza magának mert és Ro is Eddel beszélgetett, elővettem a telóját ami szerencsére nem kóddal volt  lezárva. Majd előkerestem a névjegyzéket és beírtam: Mrs. Styles. Majd a számokhoz a telószámomat. Végül észrevettem, hogy névnek mit adtam meg és gyorsan kitörölteem mert eléggé kínos lett volna..Megszokás. Mindenhová azt írtam. Helyére pedig: Sophie ;) -került.
Pont végeztem. Vissza csúsztattam a zsebembe, majd enni kezdett mindenki. Az ebéd végeztével Ronnie szólalt meg először:
-Hiányzik a rózsaszín a hajamból! Nem hoztunk át krétát? -nézett rám. Majd mű szipogott.
-Nekem is a zöld! Nem tudom, megnézzük?
-Aha! Niall, most már lehet? -néztünk rá a kölyökkutya pofival aminek eddig senki sem tudott ellenállni.
-Persze -nevetett.
-Köszi!
Kimásztunk Ed felé, majd finoman az ölébe ejtettem a telóját. Hát igen... Megköszöntük Niall.nek az ebédet majd kapott egy-egy puszit. Szokásosan két oldalról. Egyiken én a másikon Ronn. Az ír cukiság is belevörösödött, mi pedig a vendégszobánkhoz siettünk. Becsuktuk az ajtót majd kulcsra zártam amit Ro nem értett.
-Miért zártad kulcsra? És mi van köztetek Eddel? -kérdezte viszonylag nyugodtan.
-Na figyi, telószámot cseréltünk mert Rólad akar kérdezni és azt mondta, hogy akkor nekem is elmond mindent Harry-ről. De szigorúan titkos. Nem hallottad, csak hogy ne akadj rám ki. Rendben?
-Persze! És köszönöm és bocsi a kanapés dologért..-nevette el.
-Na igen! El tudod hinni az milyen volt?! -nevettem fel a tarkómat vakarva.
-Jó, de nem hagyhattam ki. Cserébe kérhetsz egy szívességet...
-Oké!
-Gondolom akkor az lesz, hogy kérdezzem ki Harry-t Rólad! -nevette el magát majd meg is találta a hajkrétát.
-Eltaláltad! Na passz ide egy tükröt! -mivel idő közben én is kikerestem a zöld színt.
Odaadott egy kézi tükröt míg Ő besétált a fürdőbe a nagyhoz. Oké, elismerem rosszul fogalmaztam mivel azt mondtam, hogy adj, de gondolhatná, hogy én szerencsétlenség nem tudom akkora tükrön véghezvinni a festést...


~Haphie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése