2013. augusztus 1., csütörtök

Prológus

Sziasztok! Meghoztuk a prológust! :) Kérhetnénk rá egy-két komit? Nagyon örülnénk. Jó olvasást!

-Sophie szemszöge-


Sziasztok! Gondolom bemutatkozom. Sophie Blue vagyok és a családommal élek jelenleg Írországban, pontosabban Mullingarben. Tizenhét éves vagyok és két éve költöztünk ide. Kedvenc színem a zöld. Mindenem a zene. Egyszer majd szeretnék énekesnő lenni csak itt az a bökkenő, hogy nem merek énekelni mások előtt. Kedvenc bandám a One Direction. Kedvencem nem más mint Harry. És találjátok ki kinek a szomszédságában élünk?! Igen! Niall Horan! Csak most jelenleg ugye a Take Me Home turnén van. De a szülei szerint (Mert nem véletlenül jó kapcsolatot ápolok velük) hamarosan hazatér és akkor bemutatkozhatunk. Ó! Hogy, hogy  lehet, hogy még nem találkoztunk? Nos kb. mindig akkor mentünk nyaralni mikor hazaérkezett ha meg éppen otthon voltunk akkor Niall ment el a családjával de most megígérték, hogy itt tartsák Niall
t amíg átmegyünk. Velem kapcsolatban… Nem is tudom. Kihagytam valamit? Ja, igen! Talán azt, hogy van egy húgom. Pontosabban egy ikertesóm, csak ő 2 és fél perccel fiatalabb. *ördögi kacaj* Remélem nem olvassa el mert kinyír ha megtudja, hogy elfelejtettem. De nem. Nekem ő tényleg nagyon fontos. Csak már annyira megszoktam, hogy ha engem ismernek engem alapszerűen őt is. Elég sokban különbözünk. Mármint belsőleg. Külsőleg maximum abban különbözünk, hogy én mindig zöld melírt tetetek a hajamba ő pedig mindig Rózsaszínt. Az a kedvenc színe. Jéé nevet nem is mondtam! Ronnie Blue. Igen ez is hasonlít. Tudjuk. Hozzám hasonlóan szereti (vagyis imádja) az 1D-t és neki is Harry a kedvence de én már lestoppoltam. Hihihi. Ééés említettem már, hogy van egy bátyánk? Nem, nem hármas ikrek vagyunk. Ő „tényleg” a bátyánk. Huszonegy éves és minden hülyeségtől óv minket. Nathaniel Blue a becsületes neve de mindenki csak Nathan, vagy Nath-nak hívja kivéve amikor mérgesek rá. Mondjuk hamarébb rám és Ron-ra haragszanak de akkor is. Ja.. nem engedi, hogy „pasizzunk” mert mi még „kiskorúak” vagyunk. Ilyenkor Ronnal egyszerre vágjuk rá, hogy „Emiatt fogunk elzülleni!” amiből egy hosszú szócsata alakul ki de végül mindig hatalmas ajtócsapkodással és duzzogással ér véget. Na de azért szeretjük és állítása szerint ő is minket. Bár egyszer-kétszer már megjegyezte, hogy szívesen belefojtana minket a Temzébe. Bár evvel már elkésett mert ugye már a „Zöld manók országában” vagyunk. Hát.. ez van. Nemsokára hazaér Niall és akkor rávetem magam. Na meg persze a többiekre is. Harry lesz az utolsó mert őt nem fogom elengedni. Igen már elterveztem…
Rorry

1 megjegyzés: