2013. augusztus 5., hétfő

3. Fejezet

Sziasztok! sajnáljuk a kis késést. Ro nem volt gépközelben én pedig hétvégén Kecskeméten voltam.. Ám meghoztuk a következő részt is!! Egy-két komi és jön a következő! Nyugodtan iratkozzatok fel ;) Jó olvasást!


-Sophie szemszöge-



Ronnie-val leültünk az asztalhoz egymás mellé. Lassacskán pedig velünk szemben helyet foglalt Greg is.
-Amúgy anyukád hol van? -kérdezte meg Ronnie miközben a levest merte.
-Ő már evett és most kint van valahol az első bejáratnál. -felelte Greg.
Amint ezt kimondta az ajtóban megjelent az anyukája.
-O sziasztok! Ezt nézzétek kibe botlottam az ajtónál!
Majd szép lassan besétált Niall is az ebédlőbe. Én speckó  alig kaptam levegőt mikor megláttam de hasonlóan volt Ro is. Összenéztünk a tesómmal majd az asztal alatt megszorítottuk egymás kezét. Niall belépkedett az ebédlőbe majd üdvözölte a testvérét:
-Csá Greg! Hiányoztál. Mi a szitu? -majd férfiasan megölelték egymást. Az ölelés közben Niall átnézett Greg vállán, egyenesen ránk.
-Wáó, nem is mondtátok, hogy vendégeink vannak! Sziasztok! -nézett ránk.
Mi felálltunk majd egy-egy puszival köszöntött minket. Először elém állt:
-Szia Niall, én Sophie Blue vagyok. Nagyon örülök!
-Szia, én Niall vagyok, Niall Horan és részemről a szerencse. -majd megpuszilt. ÁÁÁÁÁ.
Majd átlépett Ronnie-hoz. Ronnie alig kapott levegőt és alig tudott megszólalni. De nagy nehezen bemutatkozott. Niall is leült majd elkezdtünk enni.
-Amúgy örülök, hogy végre találkoztunk! -szólalt meg Niall.
-Mi is. Amúgy nem úgy volt, hogy kedden jössz? -kérdezte mosolyogva Ro.
-De hát kedd van. -vágott értetlen fejet.
-A-a, hétfő van de ne aggódj mi is azt hittük reggel. -kapcsolódtam be én is. Az egész asztal felnevetett. Megettük a másodikat is, majd mind átmentünk a nappaliba.
-Meséljetek magatokról! Szerintem klassz, hogy ikrek vagytok. Ráadásul ilyen gyönyörűek.
Na én kb. pipacsvörös lehettem Ro pedig kellemetlenül felnevetett. Mivel Ő nem kezdett bele a mesélésbe, nekem kellett:
-Oké akkor kezdem én, ha eltalálod a nevem! -kacsintottam rá. Ro folyamatosan mosolygott.
-Ohhh hát te vaaagy..-nézett a távolba- Sophie!
Én is gyorsan hátrakaptam a fejemet ahol furcsa látvány várt. Greg fütyülve szteppelt miközben másfelé nézett és a kezeit is a háta mögé tette.
Ronnie nem bírta tovább és hangosan felröhögött. Ahogyan nevetett, nekem is nevetnem kellett. Értelmes testvérpár vagyunk!
-Na jó, elfogadom a válaszotokat! De amúgy onnét ismerhetsz meg minket, hogy az én hajamban mindig zöld, míg az övében mindig rózsaszín melír van. Ja meg én vagyok a normálisabb..
Ronnie olyan szinten bökött oldalba, hogy azt hittem átszakadok. Ő pedig csak vigyorgott. Majd átvette a szót.
-A melír csík az igaz de a normálisság...Na az biztos nem. Amúgy én vagyok a fiatalabb, két és fél perccel! -váltott büszke fejet.
Niall mint akinek mesét olvasnak, szép csendben ült és hallgatott minket. Nagyjából előadtuk az egész élettörténetünket.
-Nagyjából ennyi- válaszoltunk a végén egyszerre Ro-val.
-Ez mindent visz! Csináljátok megiint! -tapsolt Niall.
-Mit? -kérdeztünk vissza szintén egyszerre.
Mind a hárman felnevettünk. Igazából tök jól elbeszélgettük az egész délutánt! Este ötkor hívta anyu Ronnie-t, hogy megvarrta a ruhákat és, hogy akkor itt alszunk-e. Ronnie pedig azt mondta, hogy megkérdezi Greg-et.
-Bocsi, nem akartam hallgatózni de miről kell megkérdezni Greg-et? -kérdezte Niall.
-O hát úgy volt, hogy felajánlotta, hogy itt aludhatunk és hogy áll-e még...
-Felőlem nyugodtan! .villantott egy ezer wattos mosolyt.
Elindultam egyedül Greguci (xDD) felkutatására. Megtaláltam az egyik hálószobában miközben egy pertfison gyakorolta a csókolózást... Nem akartam felnevetni ezért szép lassan előhúztam a farzsebemből a telefont és videózásba kezdtem. Már legalább öt perce videózhattam mikor rám jött a tüsszenthetnék. Próbáltam egyik kézzel befogni az orrocskám de hiába. Tüsszentettem amire Greg egy hatalmasat ugrott. Sápadt arcával engem és a mobilom nézte.
-Én nem csináltam semmit...csak megszagoltam...-próbálta kimagyarázni.
-A-a Greg ezt nem magyarázod meg!! -nevettem majd mivel Greg felém kezdett futni..futottam.
Befutottam Ro-ékhoz a nappaliba:
-Skacok ezt nézzétek!
Kezükbe adtam a telefont míg bezártam a nappali ajtaját.
-Sophie Blue azonnal nyisd ki az ajtót!
-Azt várhatod!
Odaszaladtam a nevetéstől már földön fekvő Niall-hez és Ro-hoz.
-Gyorsan küldjétek át magatoknak és akkor az enyémről kitörölve megnyugszik Greg...
Suttogva kommunikáltunk. Átküldtem nekik s ha már így elő vannak a telefonok, számot cseréltünk Niall-el. Ezek után pedig beengedtem Greg-et. A szemével villámokat szórt az irányomba.
-Sophie, azonnal ide azt a telefont!- nyújtotta ki a kezét.
A fejemet előrehajtottam, hogy ne lássa ha elmosolyodnék. Átadtam neki a telefont majd törölte a videót...
-Amúgy Greg akkor áll még, hogy itt alszunk? -kérdezte meg Ronnie.
-Áll -sóhajtott Greg. -Gyertek megmutatom a vendégszobát...
Ezt itt nem részletezem...Megmutatta az emeleten a szobácskát ami elég aranyosan volt berendezve. Átmentünk hozzánk a cuccainkért majd vissza. Lefürödtünk meg elvégeztük az esti teendőinket. Mikor már alvó pozícióba kerültünk, valaki kopogott az ajtónkon.
-Menj te én lusta vagyok! -húzta a párnát a fejére Ro.
Megforgattam a szemeimet majd kinyitottam az ajtót. Niall jött be rajta.
-Sziasztok Csajok! Megszívatjuk a srácokat holnap? -kérdezte izgatottan.
-Persze!
-Oké akkor a terv a következő: mivel ugye holnap jönnek a srácok, titeket is bemutatlak nekik. A hajatokból tüntessétek el a csíkokat valahogyan és egyforma ruhát vegyetek fel. Kicsit összezavarjuk Őket..Rendben?
-Persze Niall...Van is egy egyforma ruhánk itt...-ásítozott Ronnie.
-Rendben..Látom álmosak vagytok...Reggel kilenckor kelünk! -közölte pörögve Niall.
-Oké, rendben.. Itt alszol vagy mész? -kérdeztem meg miközben én is ásítottam.
-Akár itt is aludhatok! Hm jól kezdődik a hat hetes pihenő..két gyönyörű nő között alszom első nap.
Két oldalról vállba bokszoltuk amire 'ÁÚ'-zott. Végül így hárman tértünk nyugovóra...



~Haphie

1 megjegyzés:

  1. Sziasztook! Nagyon jó lett ez a rész is!! *.** a település ahol élek, kíváncsi a következő részre ami talán csak kilenc emert takar de akkor is! Kérlek siessetek! <3
    By:Marcella *.*

    VálaszTörlés